piątek, 29 grudnia 2017

REVLON COLORSTAY - Hit?

Cześć!
Dziś przedstawię Wam moją recenzję na temat ” kultowego” podkładu Revlon Colorstay.

OPAKOWANIE: 
♦ Ładne, szklane z dobrze działającą pompką! Każdy wie, że Revlon Colorstay swego czasu nie posiadał pompki, co było bardzo niewygodne 😦 
Pompka ”wydaje” odpowiednią ilość produktu, co jest bardzo komfortowe. Oczywiście zawiera standardowo 30 ml produktu.

KOLOR:
♦ Ja wybrałam kolor 150 Buff/Chamois. Jest to bardzo jasny kolor  (Choć nie jest najjaśniejszy w tej gamie), który wpada w żółte tony- co jest plusem :>

KONSYSTENCJA i ZAPACH:
♦ Konsystencja : Rzadka, bardzo dobrze się rozprowadza, a aplikowany gąbeczką daje naturalny efekt :)
♦ Zapach: Przyjemny, ale nie jest to najładniejszy zapach, lecz po zaaplikowaniu na twarz nie jest wyczuwalny.
KRYCIE :
♦ Zakrywa wszelkie niedoskonałości i zaczerwienia twarzy, ale nie tworzy efektu maski- co jest ogromnym plusem!

TRWAŁOŚĆ:
♦ Produkt BARDZO trwały.
Na mojej twarzy utrzymuje się ponad 10 godzin, nawet kiedy pada deszcz.
Dobrze współpracuje z innymi kosmetykami typu puder, bądź bronzer.
Po dotknięciu twarzy wszystko jest w stanie nienaruszonym!
Zdjęcie po wykończeniu makijażu:
CENA:
♦ Ja swój Colorstay kupiłam za 69.99, ale jak za taki podkład to warto.
PODSUMOWANIE:
+ Ładne, szklane opakowanie,
+ Kolor wpadający w żółte tony (Revlon Colorstay posiada dużą gamę kolorystyczną, gdzie czasami ciężko z kolorami dla bladziochów :> ),
+ Bardzo dobre krycie,
+ Matowe wykończenie,
+ Przyjemny zapach,
+Współpracuje z innymi kosmetykami,
+ Ładnie wygląda po wykończeniu makijażu,
+BARDZO trwały!
+ Nie ciemnieje,
– Przez to, że jest taki trwały czasami ciężko usunąć resztę makijażu z twarzy

Poza tym nie ma wad, podkład idealny!
Czego chcieć więcej? Super trwały, bardzo dobrze zakrywa niedoskonałości i wyrównuje koloryt, jest dostępny prawie w każdej drogerii a przy zakupie przez internet jest o wiele tańszy, posiada jasne kolory w gamie =  HIT

♦ Do wykończenia makijażu użyłam: 
○ Puder: MIYO Transparent Finish!
○ Konturowanie: BELL Contour Kit ( blonde) 
○ Tusz: Pierre Rene Lash Precision 
○ Pomadka: Golden Rose Velvet Matte odc. 12
Ktoś z Was już miał Colorstay?
Piszcie śmiało co o nim sądzicie 🙂
Buziaki, Sandra ♥

21 komentarzy:

  1. Muszę w końcu spróbować tego tak zachwalanego podkładu, nigdy go jeszcze nie miałam :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam, jest ok, ale mam jeszcze jednego ulubieńca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda bardzo dobrze :)

    Pozdrawiam i zapraszam.
    http://psychonumery.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo wiele słyszałam o tym podkładzie, ale zawsze same pozytywy! Nawet nie zorientowałam się że teraz robią je z pompką bo faktycznie poprzednie wersje były bardzo niepraktyczne.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie https://blekitnypamietnik.blogspot.com/2017/12/bye-bye-2017.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam okazji go jeszcze testować, ale daje ładny efekt, więc z chęcią kiedyś po niego sięgnę :D
    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziewczyna musi sprobowac bo jest wlasnie jedną z tych co ma problem z kolorem podkladu :)
    zapraszam www.justine-r.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja siostra używa i nie narzeka :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Akurat poszukuję podkładu, więc może się skuszę akurat na ten :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wielki plus za to, że jest trwały. Nie mogłam znaleźć właśnie takiego. Dziękuję za opinię, bo chętnie go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super :) Bardzo ładne zdjęcia ! Nie używałam go jeszcze, ale widzę, że naprawdę warto, może stanie się również i moim ulubieńcem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię ten podkład w wersji dla cery mieszanej i tłustej.

    www.roszakmagda.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię ten podkład :) To mój numer 1. Lepszego do tej pory nie znalazłam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie używam podkładu ale gdybym używał to na pewno tego, a to tylko dlatego, że dobrze zakrywa niedoskonałości ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładnie kryje. szkoda że konsystencja taka płynna

    OdpowiedzUsuń
  15. Moja przyjaciółka go używa od bardzo dawna i mnie nic ciągle kusiła :D Ciekawa jestem czy nie podkreślałby suchych skórek:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mój ulubiony podkład od lat :) Wiem, że może zapychać - chociaż ja nie mam z tym problemu.

    OdpowiedzUsuń
  17. 38 yrs old Help Desk Operator Sigismond Worthy, hailing from Burlington enjoys watching movies like Yumurta (Egg) and Juggling. Took a trip to Hoi An Ancient Town and drives a 4Runner. jego odpowiedz

    OdpowiedzUsuń