niedziela, 7 stycznia 2018

NAJLEPSZY PODKŁAD DROGERYJNY?

Cześć kochani!

Dziś przychodzę do Was z moją opinią na temat najnowszego podkładu z firmy Rimmel.
Rimmel Lasting Finish Breathable. 
Czy jest to najlepszy podkład drogeryjny jak mówią o nim youtuberki? Przekonajcie się sami, zapraszam ^^


♦ OPAKOWANIE:  Szklane, charakterystyczne dla podkładów Rimmela :)
W buteleczce standardowo 30ml produktu.


♦ APLIKATOR:  Gąbeczka?!
Dzięki takiemu aplikatorowi nie musimy sobie brudzić ręki aby wydobyć podkład i dopiero później zaaplikować go na twarz! Teraz można to robić bezpośrednio.. Ogromny plus, ale z drugiej strony czy to jest higieniczne? Odpowiedzmy sobie sami :)


♦ KOLOR: W Gamie kolorystycznej przeważają jasne odcienie więc bladziochy znajdą coś dla siebie.Ja dla siebie wybrałam odcień 103 True Ivory, który wpada w żółte tony :)


Na pierwszy rzut oka widać, że podkład ciemnieje, co na pewno nie jest plusem :(

♦ KONSYSTENCJA I ZAPACH: Podkład jest bardzo wodnisty. Po nałożeniu go na twarz musimy szybko działać , aby nie zastygł i nie porobił smug.
Zapach jest przepiękny, a po zaaplikowaniu go na twarz jest niewyczuwalny.

♦ KRYCIE: Na opakowaniu produktu pisze, że posiada on średnie krycie.W moim przypadku ( Mam cerę mieszaną) trzeba nałożyć 2 warstwy podkładu żeby cokolwiek zakryć.


♦ TRWAŁOŚĆ: Ten podkład nada się bardziej do cer suchych, ponieważ u mnie był w stanie nienaruszonym przez około 3 godzin. Po upływie tego czasu podkład przestał przedłużać trwałość pudru, bronzera, a po jakimkolwiek dotknięciu twarzy podkład zaczął się ścierać :(

♦ ZDJĘCIE PO WYKOŃCZENIU MAKIJAŻU:



♦ CENA I DOSTĘPNOŚĆ:
Rossmann, cena standardowa to około 50 zł.

♦ PODSUMOWANIE: 
+ Ładny zapach,
+ Jasne kolory w gamie kolorystycznej,
+ Ładnie wtapia się w skórę,
+Dobrze współpracuje z innymi kosmetykami ,
+/ Praktyczny aplikator, ale czy higieniczny..?
- Trwałość,
- Krycie,
- Cena,
- Ciemnieje na twarzy,
- Ściera się z twarzy

To były wszystkie moje spostrzeżenia na temat  podkładu Lasting Finish 25H Breathable. A jak Wam się sprawdził ten podkład? :)
Pozdrawiam, Sandra ♥



15 komentarzy:

  1. Musze wypróbować ten podkład słyszałam o nim dużo dobrego :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używałam tego produktu, ale coś czuję, że wypróbuję :) pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    psychonumery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że ciemnieje zawsze mam z tym problem :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jako posiadaczka cery mieszanej nie wypróbuję :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam swój ulubiony podkład i cały czas go stosuje :)

    http://kiudlis.blogspot.com/2018/01/jestes-nikim-dopoki-nie-znajdziesz.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dobra recenzja! Zawsze mam problem z idealnym podkładem, teraz wiem, że jego fanką raczej nie zostanę :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj niestety to nie dla mnie. W szczególności, dlatego że ciemnieje, a ja jestem mega bladziochem :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Rimmel naprawdę lubię, głównie za sprawą tuszy do rzęs.
    To już wiem jakiego nie kupować, tym bardziej za taką cenę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Raczej mnie nie kusi ten podkład, lubię dobre krycie i trwałość :)

    OdpowiedzUsuń
  10. but I've heard a lot of different great reviews about this brand dear love to try it..
    https://clicknorder.pk online shopping in lahore

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam tego podkładu, szkoda że ciemnieje na twarzy.
    Zdjęcie po wykonanym makijażu - perfekcyjne! :) Piękne usta.
    Zostaję tu na dłużej :* zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja od pewnego czasu jak na razie nie używam żadnych podkładów, bo strasznie mnie zapychają. Właściwe zastanawiam się nad kupnem kosmetyków mineralnych, może one byłby w stanie poprawić wygląd mojej cery bez skutków ubocznych.

    OdpowiedzUsuń